2012. augusztus 31., péntek

Blogkóstoló 4.

Az előbb gyorsan végigfutottam újra Marcsis blogján, és még most is csodálkozom, hogy nekem ez a blog jutott a játékban. Amikor a receptet választottam nagy meleg volt, így nagyon a fagyik fele húzott a szívem, de mintha a számomra összeállított "elkészítendő receptek listáját" látnám. Pl. ez vagy ez és még folytathatnám hosszasan a listát. Amíg minden finomságot el nem készítek, biztosan visszajáró vendég leszek a blogon :)
A receptet már régen kiválasztottam, elég régen el is készítettem, lefényképeztem, már pont készültem megírni a bejegyzést, amikor láttam, hogy határidő meghosszabbítva. Akkor hátradőltem, hogy még van bőven időm, és tegnap este jutott eszembe, hogy ez is mint oly sok minden más ezen a nyáron elmaradt. De még pont időben, íme az elkészített finomság:


A recept itt tekinthető meg.

1 megjegyzés:

marcsis írta...

Köszönöm a dicsérő szavakat!
Szuper lett a parfé! :)